Novinky

07. 06. 2024

Omluvte prosím stručnost a neúplnost stránek, stránky ve výstavbě.

 

VOP

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro poskytování služeb 


1. Úvodní ustanovení

  • 1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi JurkoServis.cz / Jiří Kosek [název společnosti/jméno podnikatele], IČO: 76093638, se sídlem Na Soutoku 320, Rapotín 788 14 (dále jen „Poskytovatel“) a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „Zákazník“) při poskytování služeb hodinového manžela.
  • 1.2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o dílo uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
  • 1.3. Zákazník odesláním objednávky služeb (e-mailem, telefonicky, přes webové stránky) potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.

2. Předmět služeb

  • 2.1. Předmětem služeb je provádění drobných oprav a údržbářských prací v domácnostech a komerčních prostorech, zejména:

Opravy a instalace sanitárního vybavení (vodovodní baterie, WC, umyvadla, atd.)
Elektroinstalační práce (výměna vypínačů, zásuvek, svítidel, atd.)
Montáž nábytku a bytových doplňků
Malířské a natěračské práce
Opravy podlah a obkladů
Další drobné opravy a údržbářské práce dle dohody

  • 2.2. Poskytovatel je oprávněn odmítnout provedení zakázky, pokud je v rozporu s jeho odborností, bezpečností nebo platnými právními předpisy.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

  • 3.1. Zákazník provádí objednávku služeb prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo webového formuláře.
  • 3.2. Objednávka musí obsahovat specifikaci požadovaných služeb, termín realizace a kontaktní údaje Zákazníka.
  • 3.3. Smlouva o dílo je uzavřena potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele.

4. Cena a platební podmínky

  • 4.1. Cena za poskytované služby je stanovena hodinovou sazbou nebo dohodou dle povahy zakázky.
  • 4.2. Ceník služeb je k dispozici na webových stránkách Poskytovatele nebo na vyžádání.
  • 4.3. Platba za poskytnuté služby se provádí hotově po dokončení zakázky nebo bankovním převodem na základě faktury.
  • 4.4. V případě větších zakázek může Poskytovatel požadovat zálohu.

5. Termín realizace

  • 5.1. Termín realizace zakázky je stanoven dohodou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
  • 5.2. Poskytovatel se zavazuje dodržet stanovený termín, s výjimkou případů vyšší moci nebo neočekávaných okolností.
  • 5.3. V případě zpoždění realizace zakázky je Poskytovatel povinen informovat Zákazníka a navrhnout náhradní termín.

6. Odpovědnost za vady a reklamace

  • 6.1. Poskytovatel odpovídá za vady poskytnutých služeb v souladu s platnými právními předpisy.
  • 6.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci vad poskytnutých služeb bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
  • 6.3. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci v přiměřené lhůtě.

7. Ochrana osobních údajů

  • 7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
  • 7.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách Poskytovatele. GDPR ZDE

8. Závěrečná ustanovení


  • 8.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
  • 8.2. Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky.
  • 8.3. Případné spory mezi Poskytovatelem a Zákazníkem budou řešeny smírně, v případě nedohody soudní cestou.
  • 8.4. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP kdykoliv změnit. Změna VOP je účinná dnem zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.

 

Předchozí stránka: Ceník  Následující stránka: GDPR